***مرکز علمی کاربردی کولاک غرب***
انتشار اخبار و دستاوردهای علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی-با محوریت ازدواج

بخش قابل ملاحظه ای از خدمات مشاوره ای مرکز در قالب کارگاه های آموزشی ارائه می شود. هدف از تشکیل این کارگاه ها کسب دانش و مهارت از طریق فعالیت های گروهی در زمینه های مختلف می باشد.

سومین کارگاه آموزشی مرکز در ساعت 14 روز سه شنبه در محل نمازخانه هنرستان فنی امام علی (ع) برگزار گردید. در این کارگاه بیش از 65 نفر از  دانشجویان و اساتید مرکز حضور داشتند.

 

 

 

 




تاریخ: چهار شنبه 28 آبان 1393برچسب:,
ارسال توسط فتح الله نادری

مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و دعای پرفیض زیارت عاشورا رأس ساعت 15:15 عصر روز شنبه در محل نمازخانه هنرستان امام علی (ع) با حضور گرم کارکنان، اساتید و دانشجویان مرکز برگزار گردید. این مراسم ابتدا با روضه خوانی حاج آقا چراغ چی شروع شد و ایشان به بیان فضایل اخلاقی حضرت سید شهداء (ع) پرداختند و در ادامه مراسم پرفیض زیارت عاشورا توسط حاج مختار فریادی برگزار گزدید.




تاریخ: یک شنبه 11 آبان 1393برچسب:,
ارسال توسط فتح الله نادری

مراسم جشن آغاز سال تحصیلی جدید و بیست و دومین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در مورخ 14/07/93 در محل سالن اجتماعات کتابخانه های عمومی شهر سرابله (سالن ارشاد) با حضور اساتید، دانشجویان و مسئولان برگزار گردید.

در این مراسم آقای فریادیان رییس دانشگاه ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و بیست و دومین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به تشریح برنامه های مختلف دانشگاه، تعداد دانشجویان و اساتید مرکز و معرفی دانشگاه به عنوان دانشگاه کارآفرین پرداخت. در ادامه فرماندار محترم شهرستان جناب آقای کولانی طی سخنانی گفتند: طی چند دهه گذشته تمام تحولات و تغییرات جامعه ما از دانشگاهها شروع شده و نقش دانشجو در فعالیت های اجتماعی و سیاسی و علمی و صنعتی همواره نقشی بی بدیل بوده و همچنین حضور دانشجو و دانشگاه در عرصه جامعه فرصت بی نظیری برای این نیروی خلاق و فوق العاده است تا با ارائه راه حل و پیشنهاد و راهکار مسئولین و برنامه ریزان کشور را یاری دهند.... در خاتمه گروه موسیقی "زاگرس" به اجرای برنامه های هنری پرداختند. 

 




تاریخ: سه شنبه 15 مهر 1393برچسب:,
ارسال توسط فتح الله نادری

مراسم پرفیض دعای عرفه در محل امام زاده قاسم (ع) شهر سرابله برگزار شد و دانشجویان در این مراسم معنوی شرکت نمودند.




تاریخ: سه شنبه 15 مهر 1393برچسب:,
ارسال توسط فتح الله نادری

تمامی دانشجویان در طی تحصیل بیمه حوادث می باشند که دانشجویان با پرداخت مبلغ 25000 ریال در مقابل حوادث پیش آمده بیمه می باشند.
درسال تحصیلی جاری بیمه دانا عهددار بیمه دانشجویان می باشد.
دانشجویان عزیز می توانند پس ازبروز حادثه به پزشک مراجعه و در نهایت صورتحساب های اخذ شده را جهت ارجاع به بیمه به اموردانشجویی تسلیم نمایند.




تاریخ: چهار شنبه 12 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط فتح الله نادری

ثبت نام کارشناسی برای مهرماه 93

شروع ثبت نام از تاریخ: 19/05/93 لغایت 26/05/93

در رشته های متنوع و کاربردی:

1- کارشناسی مدیریت تبلیغات تجاری

2- کارشناسی حسابداری صنعتی

3- مهندسی مکانیک-تاسیسات حرارتی و برودتی

4- مهندسی الکترونیک صنعتی

5- مهندسی کامپیوتر- شبکه های کامپیوتری

از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org یا مراجعه حضوری به دانشگاه به آدرس: سرابله-بلوار بسیج-بالاتر از باشگاه ورزشی شهید اشرفی اصفهانی

تلفن تماس: 08424224418-08424224752

 




تاریخ: دو شنبه 20 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط فتح الله نادری

نماز عید فطر سرابله به امامت امام جمعه محترم سرابله حاج احمد امرایی برگزار گردید و کارکنان، اساتید و دانشجویان مرکز در این مراسم معنوی شرکت کردند.




تاریخ: دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط فتح الله نادری

کارکنان، اساتید و دانشجویان مرکز در راهپيمايي روز جهاني قدس بار ديگر ضمن تبعيت از منويات بنيانگذار فقيد انقلاب و مقام معظم رهبري،‌ حمايت خود را از آرمانهاي نظام جمهوري اسلامي و مردم مظلوم و بي دفاع فلسطين اعلام و جنايات ر‍ژيم غاصب صهيونيستي را محكوم كردند.

 

 




تاریخ: دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط فتح الله نادری

با هدف آشنایی دانشجویان با آسیب های فرهنگی ماهواره و تبیین نقاط مثبت و منفی آن کارگاه آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی مرکز کولاک غرب برگزار شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 3 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط فتح الله نادری

مراسم نهمین اعتکاف دانشجویی همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و ایام البیض برگزار گردید و دانشجویان مرکز در این مراسم معنوی شرکت کردند. این مراسم از 23 اردیبهشت تا 25 اردیبهشت به مدت 3 روز در مسجد صاحب الزمان زنجیره برگزار گردید.




تاریخ: شنبه 3 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط فتح الله نادری
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 2367
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


403 Forbidden